Ana Sayfa Genel Office 2007 Word varsayılan yazı tipi değiştirme.

Office 2007 Word varsayılan yazı tipi değiştirme.

2 dk ort. okuma süresi
0
0
907
Microsoft Office Word 2007 Logo

Word 2007′de varsayılan yazı tipi stilini değiştirmek için şu adımları izleyin:

  1. Açık bir belgeniz yoksa, Normal şablonuna dayalı yeni bir belge oluşturun.Bunu yapmak için, Microsoft Office Düğmesi’ni tıklatın, Yeni Belge görev bölmesinde Yeni‘yi tıklatın, Boş Belge‘yi tıklatın ve sonra da Oluştur‘u tıklatın.
  2. Yazı Tipi grubunda Yazı Tipleri‘ni tıklatın.
  3. Yazı Tipleri iletişim kutusunda, kullanmak istediğiniz yazı tipini, nokta boyutunu ve diğer öznitelikleri seçin.
  4. Varsayılan‘ı tıklatın.
  5. Aşağıdaki iletiyi aldığınızda Evet‘i tıklatın:
    Yazı tipi adı varsayılan yazı tipi yapılsın mı?
    Bu değişiklik NORMAL şablonunu temel alan tüm yeni belgeleri etkileyecek.
  6. Tamam‘ı tıklatın.
  7. Microsoft Office Düğmesi’ni ve sonra da Word Seçenekleri‘ni tıklatın.
  8. Özelleştir sekmesindeki listeden Şeritte Bulunmayan Komutlar‘ı seçin ve ardından Tümünü Kaydet‘i seçin.
  9. Ekle‘yi tıklatın, Tamam‘ı tıklatın ve sonra da özelleştirilmiş Hızlı Erişim Araç Çubuğu’nda Tümünü Kaydet‘i tıklatın.Not Word yeni boş belgeyi kaydetmek isteyip istemediğinizi sorarsa İptal‘i tıklatın. Word’ün değişiklikleri Normal şablonuna kaydetmek isteyip istemediğinizi sormasını istiyorsanız şu adımları izleyin:
    1. Microsoft Office Düğmesi’ni ve sonra da Word Seçenekleri‘ni tıklatın.
    2. Gelişmiş sekmesinde, Kaydet grubundaki Normal şablonunu kaydetmeden önce sor onay kutusunu tıklatıp seçin.
Daha fazla yeni yazı yükle
Daha Fazla Yazı Orhan Alkış
Bu kategoride daha fazla yazı Genel

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

İlginizi Çekebilir

Uzak Masaüstü ( RDP ) üzerinde yazıcı sorunu hakkında

Uzak Masaüstü bağlantılarındaki yazıcı sorunu hakkında aşağıdaki yazı işinize yarayacaktır…